Maya Hernandez-version två

Hejsan på er alla glada bloggläsare där ute. Idag har det varit ljuvligt höstväder ute så jag passade på att ta en promenad i solskenet. Man får ju se till att ta vara på de fina dagarna nu då man har möjlighet till det och passa på att försöka suga i sig så mycket sol och energi som möjligt medan det går. Annars så har jag gjort bort lite tråkiga måsten som vanligt. Det är ju visserligen saker som inte är direkt skojiga men de ska ju ändå göras. För det är bättre att göra dem än att man skjuter på det. Vilket påminner mig om att jag ska sortera upp foton i mappar imorgon medan tvättmaskinerna går nere i källaren. Nåja jag ska väl umgås med guldgänget också. Killarna är ju alerta en stund på morgonkvisten sedan går de och lägger sig innan Ariel kommer fram självmant på eftermiddagen/tidig kväll. Sedan vaknar killarna till liv igen vid tio-elva då de får komma ut och springa. Oftast kommer ju Ariel också ut och då snuttar jag på dem alla tre. Så nog håller de mig sysselsatt då de är vakna alltid :). Det går faktiskt bättre och bättre med Ariel också. Visserligen får jag inte hålla i henne riktigt än men hon springer över handen och kommer fram och snusar om hon är ute i hallen så vi gör ju hela tiden framsteg som det känns. Sedan så lyckades ju pappa skrämma igång sin PC med då den hotade att strejka. Så jag har passat på att starta upp Sms 3 utan problem där igen. Utifall att den skulle lägga ner har jag numera skrivit ut all information om de simmar jag var mest rädd om i en bok. Kanske borde göra likadant här hemma faktiskt. Såg också till att spara lite planritningar och ikväll satte jag igång med att skapa Maya här hemma.
Ändrade hennes frisyrer, kläder och någr av egenskaperna och jag får säga att jag är mer nöjd med henne nu :).
Maya Hernandez, version II Sims 3
Jo, hon fick åka till Egypten på vägen mot en examen i konst och det sa förstås klick mellan henne och Youssef igen så de passar verkligen ihop men nu ska de få jobba upp hushållskassan lite innan det händer något mer.
Dessutom är det en hel del jobb kvar att göra på huset där Maya bor just nu. Flyttade in henne i en annan stad eftersom jag kände att de behövde lite mer civilisation och det är ju inte fel sedan heller när de får smått. Fast som sagt först ska jag riva ner huset och bygga om det med en grund. Dessutom måste jag ju göra en hållbar planlösning på etage II som inte finns än men jag har en vision!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0