Hejsan svejsan!

Hallojsan på er alla glada bloggläsare där ute. Ja hej till alla er som kollar in här. Nu är jag på banan igen eller vid tangetbordet. Visserligen så har jag ju varit det innan också men jag har kanske mest spelat Sims 3 och inte skrivit här på ett par dagar igen. Nej problemet med inloggningen har inte löst sig ännu så jag får fortfarande använda Firefox för att komma in. Det som gör det hela än mer konstigt är att jag ju inte har ändrat på några inställningar i IE heller. Nåja orkar i alla fall inte krångla med det, så då är jag glad att jag hittat en lösning som fungerar. Och det löste sig peppar, peppar ta i trä med päronens dator också. Pappa lät den stå över natten utan ström och sedan fungerade den igen men visst kanm an ju undra vad det tar åt maskineriet ibland.Sedan har Ariel gjort sin premiärtur i bollen.
Första svängen gick såklart till köket , var annars ? Hon tycker verkligen att det är kul att få komma ut och springa men man får se till att hon inte åer dit för fortkörning då hon får upp farten v'äldigt. Hon börjar i alla fall lära sig att navigera rätt även om hon kör in i stolarna ibland, men det gör ju Stuart med då han varit i den, för att han ska kartlägga hela lägenheten. Sedan var jag nerpå butik idag. Tänkte köpa en egen boll åt henne så jag slipper tvätta den här. Fast de hade bara stora för råttor eller supersmå på 17,cm . Inhandlade ändå en på 25 cm men den är ju gigantisk i jämföresle så jag vet inte om dne kommer att fungera eftersom Stuart älskar att köra in under stolarna...men Timon kommer säkert att uppskatta all plats i den men han är ju sällan i bollen numera utan går oftast ut i selen. Det gör ju Stuart också i och för sig men ibland står det verkligen sjuttielva-noll till honom då han vägrar ha den på sig. För visst är det kul sedan man väl fått komma ut , men att behöva ha den nedrans selen på sig det är skit också för helst skulle man vilja springa fritt så man kan rymma!
Så vi får allt se hur det här kommer att gå men varför kan de inte göra en boll i bra guldhamsterstorlek dvs runt 20 cm , det hade ju varit perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0