Nu ni!

 
Nu är min lilla Mini - Meeko, parveln eller MiniMe som han också kallas inburad. Han har fått ett eget hem och behöver inte vräka Timon från hans hem längre. Visst är buren kanske i minsta laget för en guldhamster. Det är den men han kommer ju att få mycket tid ute i hallen också så det kanske fungerar ändå. Han lagt in så mycket leksaker jag fick plats med och lite mer utrymme får han ju sedan då hans oversize hus ska bytas ut. Nu får jag alltså hoppas att natten blir lugnare än de två senaste. Dessutom ska jag aldrig säga att jag INTE ska skapa en ny Sim. Den tanken gick som vanligt åt pipan ikväll och här är hon nu fröken Connie McKay.
Jag har ju egentligen aldrig gjort en ryttare och eftersom jag gillar hästar är det kanske  konstigt men här är hon alltså äntligen . Hennes kläder fick också bli lite westerninspirerade också älskar hon såklart country!
Här är hennes lite annorlunda boende. Tycker dock att det är riktigt svårt att få till det med dörren. Skulle så gärna vilja ha en dörr för EN våning som hästarna kan gå igenom. Fast just nu bygger jag så här.
Plan ett , ett stall med fyra boxar sadelkammare och foderrum.
Övre plan med utrymmen för boende
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0