Snart är gården klar

Snart är gården äntligen färdigbyggd och familjen Lewis kan börja koncentera sig på andra saker . Andra saker än att ständigt behöva jobba på sitt hem. Fast lite arbete fattas det ännu men det börjar i alla fall likna ett litet mysigt ställe.Som jag tror har det allra mesta som de kan tänkas vilja ha. Visst jag kanske inte är helt nöjd med stallet, så om det är något jag skulle göra om är det planritningen där men samtidigt måste de ju ha något litet eftersom tomten inte är så stor. Då blir det helt enkelt så att det får duga också får jag se vad som händer när Menuette får sitt föl. Jo hon är dräktig men först och främst så hann de med att skaffa en framtida kompis också åt det, Foxtrot heter han och är ett brunt hannoveranarföl. Lägg då in i planen att jag inte ens hade tänkt att de skulle få ha några djur från början men nu har det ju visat sig att de älskar hästarna. Som allt annat är teorin kanske lite trist men de tycker verkligen om den fyskiska närheten till dem. Så därför var ju valet att skaffa Menuette åt dem från början inte heller svårt.
Så här ser alltså den lilla gården ut, stallet till höger, garaget i mitten, pool,trädgård och hus till vänster.
Odin har en tendens till att hinna före Bernadette för att ta hand om lilla Faith, när frun dessutom är på jobbet så passar han gärna på att mysa med tösen utan att jag ens behöver be honom om det. Ja, så jag tror lagomt på att herr Lewis inte gillar barn. Jag tror att han i alla fall tycker om sin egen lilla teling eller vad tror ni ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0