Nej verkligen inte

Nej jag har verkligen inte orkat engagera mig alls så mycket i melodifesitvalen så mycket i år som jag brukar. Int fö att jag är något jättestort fan av cirkusen men den här gången har mitt intresse varit svagt. Delvis så har jg inte trillat dit hlet för någon av låtarna ännu även om det finns några som har varit bra men största anledningen till att jag inte orkat följa mer än de första deltävlingarna är Felippa Bark. Visst kan jag förstå om en del av hennes skämt är roliga men jag tycker samtidigt att några av dem varit riktigt poänglösa också. Tror faktiskt att hon gör artisterna mer nervösa och osäkra ibland än de skulle behöva vara då de sitter i green room. Sedan har jag ju hört om alla skivor som kommit ut innan första egentliga releasedatum med och hur gör man då ?
Nej tycker sedan att det fokuseras väl mycket på artisterna ibland mer än själva låtarna så då känner jag att det får vara.Igår satt jag och såg på en så otrolgit fin film på Horse1 istället och sedan blev det lite Maria Wern med. Just nu sitter jag och ser på skidor eftersom VM ska avslutas. Annars är det mestadels en lugn dag. Försökte sitta ute en stund och kolla in fåglarna men jag vände som siskorna snabbt in i skydd då det var rena stormen också är det plusgrader.Så snön försvinner i väldigt snabb takt just nu men det är ju fortfarande sådär kallt i luften vilket gör att det känns lite kymnigt och gråkallt. Om man kan så sitter man hellre inne helt klart. Vidare så gäller det väl också att försöka göra bort en del måsten som alltid. Fast det blir lite som Skalman skulle ha sagt att man inte gillar sådana ord men ibland är man ju tvungen till att ordna en del saker först. Slapp dessutom att behöva gräva fram Meeko eftersom han inte hade stökat ner allt för mycket. Han stack fram nosen också men var för trött och kom inte ut så har jag tur får jag väl kanske se honom tidigast ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0