Grått

Med det enkla ordet kan dagen beskrivas. Det har då verkligen varit typiskt vår/vinter väder. Ni vet några grader plus, absolut inget solsken utan bara tö och allt jämt igengrått. Lätt hänt en sådan här dag som kan bli lite trist och tråkig. Passade i alla fall på att sova ut lite imorse när jag vaknade. Masade mig ur sängen vid halv nio och trodde inte att Meeko skulle komma ut men ju. Det gjorde han så han fick vara ute och springa lite på hallgolvet. När han sedan fick gå hem till buren igen vägrade han att gå in , nej han skulle tydligen ha sin ekologiska krasse först. Sikken finsmakare man har! Sedan när han hade krupit in och snott sig så kunde jag själv äta frukost. Efter det så kom lusten sakta krypande, det har den ju inte gjort på länge så jag satte mig och skrev lite på en historia. Innan jag till sist kom på att det faktiskt snart är påsk och då blev det lite pyssel. Vad jag gjorde får ni se sedan då jag gett korten till de som ska få dem. Men jag har ju fått pippi på att rita fjädrar kan man u varje fall säga. Det tycker till och med mamma men jag skrattar mest eftersom det finns så många kombinationer man kan göra med dem. Formen kanske är rätt tråkig men man kan alltid variera färgerna en massa och det gör att motivet blir så mycket intressantare än bara en hög med dun.
Sedan har jag roat mig med att Spela Sims 3 såklart. Har ju äntligen lyckats göra en normal människa. Än så länge har Smilla i alla fall inte hittat på något konstigt. Tyvärr så låste sig spelet i ett visst läge idag så jag fick starta om det på nytt. Som tur var har jag ju lärt mig en del så allt behövde jag ju inte gå tillbaka och göra om men en del. Här är dock en av hennes första arbetsunfiormer, kan ni gissa vad hon jobbar med ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0