Morsning på er alla!


 
Hejsan på er alla glada och härliga bloggläsare som gjort valet att titta in just här på min blogg. Ni kanske ser att jag varit lite inaktiv ett par dagar igen men brukar ni läsa bloggen vet ni att för det mesta är det ingen fara om det händer. Oftast betyder det bara att jag pysslar med andra saker och om jag är förkyld så vilar jag mer. Just nu känns det ändå rätt så hyffsat även om jag tror jag haft något skit i kroppen ett tag, ni vet då man känner sig förkyld på morgnarna då an vaknar men det bryter inte ut. Vet ju att det inte finns så mycket annat att göra än att ta det lugnt och att vänta ut eländet. Det går ju ändå till sist över även om det kan ta tid att bli av med skiten. Nåja hur som helst så hade jag trevligt fikabesök av systerns ena tös igår och vi lirade såklart Sims 3. Blev senare så inspirerad att jag gjorde en till karaktär. Ni får träffa henne senare. Idag så har jag än så länge inte gjort så mycket. Var ute på en promenad runt hamnen i de strålande solen. Tog mig ut före lunch innan staden hade hunnit vakna till liv och jag möttes av en fullkomligt bedårande syn. Då menar jag inte de två silvertärnorna som ilsket försvarade området runt sitt bo mot allt och alla. Väljer man att bosätta sig vid en småbåtshamn så blir det mer trafik, men det verkade de inte ha full koll på. Nej den syn som fick mig att gå tillbaka efter att jag hade köpt glass var denna..
Kloka mamma knipa.
Mamma knipa med tio små dunbollar vara en alltid tycktes hamna på efterkälken, eller så hade den bara mer personlighet än sina syskon. Såg en till hona men hon hade inga ungar så jag tror det här var en och samma familj för de höll ihop hela tiden och den andra honan flög iväg efter ett tag.
Va vänta på mig!
Svårt att få med alla på bild...men oj så härliga de små ungarna är
Dykskola med översende av mamma knipa.
Stenskvättan visade också upp sig men jag kom inte närmare än så här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0