Morgon på er

Jag kan byta ut god morgon med ett host istället.Den här lilla förkylningen jag har är verkligen inte alls rolig utan väldig seg att ta sig igenom tydligen. Fast något annat kanske inte är att vänta då det var så lång inkubationstid på den. Nåja jag får fortsätta med att dricka varmt och ligga nerbäddad i soffan/ sängen till jag kryat på mig. Tror till och med Meeko undrar vad jag håller på med som inte ens försöker ta upp honom men visst är det så eftersom jag inte vill ge honom något virus. Dessutom så har jag fått en till liten souvenir till av viruset nämligen en fotvårta. Jag brukar ju inte ha sådana normalt så därför tror jag mest på att det är det här viruset som orsakar allt just nu och inte bara min usla sömn. Så nej man verkligen inte säga att jag är i form just nu utan verkligen ur. Fast egentligen kanske det inte gör så mycket heller då det är ett riktigt grisväder ute.Så då kan jag med lite bättre samvete slappna av helt och koncentera mig på att bli frisk. För just nu orkar jag knappt med något och ska jag göra en sak måste jag passa på när jag har krafterna uppe.. Så mja det är faktiskt mestadels väldigt, väldigt drygt.Fast jag vet ju att det går över, frågan är bara hur länge man ska behöva dras med eländet den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0