Moffsan!

Moff på er alla gobitar till medhamstrar där ute! Ja okej hejsan på era mattar eller hussar också. Nu ska ni få veta vad jag har varit med om idag. Bäst jag skriver snabbt eftersom jag är helt utmattad efter mitt lilla äventyr. Eller lilla och lilla, jag har tagit ett stort steg säger matte,Ett stort steg fast det kändes läskigt och i början ville jag bara bli av med eländet. eftersom jag inte alls tyckte om den. Jag lyckades göra mig av med den första gången men andra gången så satt den där utan att jag kunde få av mig eländet hur jag än försökte och bar mig åt. Nej det hjälpte inte ens då jag kutade in under byrån och försökte. Istället så lockade matte fram mig med en massa godsaker som inte gick att motstå bland annat fick jag mig en bit bandspaghetti. Mums så gott det är!
Så då kändes det kanske lite bättre med den där konstiga tingesten som kallas sele på sig trots allt. Matte säger att det är för mitt eget bästa att vänja mig vid den, så jag kan få komma ut och springa i spenaten när den tinar fram och det blir väder. Fast jag vet inte...jag tycker så klart att jag borde få springa fritt men hon fjäskar och litar visst inte på att jag stannar vid hennes fötter. Har ni hört något så.....rätt.  Så jag kanske får lov att vänja mig vid den i alla fall för jag vill ju inte heller komma bort eller bli uppäten av mågot otäckt monster. Nej hemska tanke, man kan ju rakt få mardrömmar av den och det vill jag ju inte ha. Fast jag ska be matte bli lite bättre på att ta av mig den, men något ska hon väl också lära sig.Nej nu ska jag krypa in i huset och nanna, på återseende/El Meeko
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0