Moff!

Moff och hallå på er alla små medhamstrar där ute. Undrar ni hur jag mår så kan jag säga att jag just nu mår förträffligt fint. Fast matte lyckades överlista mig då jag egentligen bara hade gått ut för att dricka. Typiskt eller hur ? Men så kan det gå då man inte är riktigt vaken och alert. Nåja fick i alla fall en liten stunds mys i knät innan hon plockade fram selen. Sedan lyckades världens bästa jag med konsten att förvåna henne, ja det krävs ju inte så mycket egentligen för att göra det. Tyckte att jag kunde vara lite snäll mot henne och inte sprattla då den skulle på. Visst jag gillar den ju inte, men den har en fördel. För jag tycker det är roligt att få komma ut på äventyr även om vi har delade åsikter om var vi ska gå någonstans. Men det är klart matte har ju inteflexibelt skelett som vissa andra så hon kan inte krypa in under skåpen. Tänk bara var jobbigt det måste vara för det är så spännande där under. Sedan skrattde hon åt mig då jag ville kolla in några konstiga mjuka saker som låg på golvet. Tyckte att de var sköna att känna under tassarna men jag undrar vad de kallas...jag får fråga matte hon kanske vet. Sedan hade jag den fina förmånen med att få hitta smaskigt godis sådär mitt på hållet. Så lite bortskämd kanske jag blir ändå men utflykterna håller mig ju i trim och matte säger att jag är en bodybuilderhamster! Har ni hört något likandne förut ?
Nej jag tänkte det men faktum är ju att jag utövar Feng-Shui också. så det är mycket noga att mitt hus står rätt. Ändrar hon på det måste jag såklart rätta till det gång på gång. Blir nästan utmattad av bara tanken på hur många gånger jag fått flytta på det då hon varit igång. Så det kanske är hög tid att jag går och knyter mig eftersom det är ansträngande också med utlfykter när man är så här liten. Nåja, i såfall säger jag god natt och på återseende/ El Meekodini
 
Här är jag i mitt fina tält som matte fick för sig att göra.
Ett mer traditionellt hus som får duga till lekhus.
Åh en idolbild på mig när jag tar mig framåt.
Här är jag i egen hög pälsdjursform.Visst är jag allt bra snygg ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0