Intressant familj

Hejsan på er allihopa som kollar in här. Igår var mest en stilla dag som jag använde till att reflektera över lite saker. Ibland så blir det faktiskt skönt att bara kunna ta det lugnt och kunna koppla bort allt annat. Dessutom är jag ju fortfarande lite småkrasslig sådär, men det är ju många som har mycoplasma just nu. Tror att det bästa ändå är att försöka härda ut för det verkar ju ta tid att bli av med eländet även om man äter antibiotika. Nog om detta. Nu till min lilla sim Cynthia igen. Hon börjar få ordning på sitt hus, eller jag får ju säga deras nu då eftersom hon och Dennis har gift sig.
Snart så är huset färdigt. Det blev kanske inte så stort men jag brukar ju satsa mer på funktionaliteten och de har allt som de kan tänkas behöva.
Om det är farligt att bo ihop med en vampyr ? Nej skulle inte tro det , åtminstone inte i det här fallet. Dennis dricker bara plasma-juice och han är väldigt, väldigt förtjust i sin fru som ni ser. Ja det var han redan innan de väntade tillökning.
Här är hon så. Deras lilla tös Lily. Tycker det verkar som hon brås mest på pappa med den bleka hyn men framtiden får utvisa vad det ska bli av henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0