Hejsan!

 
 
Hej på er alla ni bloggläsare där ute. Ja hej på er alla , både er som är nytillkomna och ni som brukar följa med på vad som händer här. I år så har jag verkligen haft problem med julkänslan. Haft svårt att få någon alls då det inte kommit någon snö ännu. Eller jo det kom ju lite men det mesta har redan töat bort och fastän jag plockat fram alla tomtar här hemma så känns det ändå inte riktigt som att det snart är jul igen.Vet inte alls vad som ligger bakom det här men vädret är väl en bidragande orsak för så här svårt brukar det inte vara. Inte ens SVTs julkalender har hjälpt till men radions Månsaråttan är riktigt bra. Har ni inte lyssnat på den än så gå in på SR och gör det!
Ingen julkänsla nej men jag har i alla fall skickat de sista klapparna till tomten i dag, hoppas nu bara att han kan läsa på korten var de ska också så de inte hamnar fel men det ska nog gå bra. Så får jag göra det bästa för att den där känslan ändå ska komma fram så småningom. Nej och jag skulle ju inte heller göra en familj till i Sims 3..ämdå tillkom familjen Jones. Får skylla på en av rollfigurerna i Downton Abbey för det här, det var faktiskt Spratt som ställde till det med sin Cassandra Jones!
I det här huset bor alltså numera mamma Claire som är trädgårdsmästare tillsammans med tonårsdottern Cassandra som helst sitter vid datorn och skriver romaner.
Plan I: Kombinerat vardagsrum, matsal och kök samt ett fullstort badrum, på övre plan återfinns två sovrum, ett kontor och ett mindre badrum.
Från början fanns Connie också i familjen , eller ja hon ingår ju i släkten fortfarande men eftersom hon hade ett annorlunda intresse än de andra som hon verkligen brinner för så har hon fått flytta till ett eget litet ställe
Jag hade stora problem med hur hennes hus skulle se ut i början men till sist så blev ritningen jag utgick ifrån så här då jag hade ändrat om lite så att den mer skulle passa henne.Som ni ser är det mycket jobb kvar men hon måste få en fast kassa innan jag kan börja ordna med detaljerna. Så det kommer nog att dröja ett tag innan hon vågar ta hem några besökare. Jag borde inte säga det men hon har träffat på Youssef och det slog små gnistor mellan dem men jag tror det faktiskt får stanna med att han blir en god vän, vill Connie ha en karl på gåren ska det ju vara en cowboy, inte en fiskare ;).
För de flesta av de simdaler hon hade med sig vid flytten gick förutom husbygget till inköpet av hennes första egna häst hannoveranaren Castaway. Deras första tävling ihop blev visserligen en flopp men vid deras andra start ihop kom de faktiskt tvåa. Det kan man väl kalla för en riktig förbättring ?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Åååh sims <3

2015-12-11 @ 16:46:15
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0