Hallojsan!

 
Hejsan hoppsan på er alla läsare där ute. Nu har det gått några dagar igen sedan det blev några rader här fast nu kände jag att det var dags att skriva av mig lite så här inför jul. Ja kanske var det julstressen ändå som gjorde så att jag trodde ett paket var borta. Hur jag än letade så kunde jag verkligen inte hitta det och jag trodde för ett tag att guldkornen hade blivit extremt bra på att hamstra ..men så var alltså inte fallet. Det hade smugit ner i en av påsarna som jag fraktat ut till föräldrarna men det kanske inte gjorde så mycket heller, det skulle ändå dit så. Fast nu är alla klappar i alla fal inhandlade , inslagna och klara för tomten att transportera. Jag gillar att vara ute i god tid så man slipper den där värsta julruschen med all trängsel som brukar uppstå. Nej den klarar man sig fint utan. Hellre vara ute i god tid så man blir färdig och bara kan koppla av istället. Lite konstigt känns det dock fortfarande med så lite snö på marken men man får försöka fira jul ändå. Hur guldarna tar det här med julfirande ? Som vanligt med ro, de har ju inte så stor koll på kalendern utan det är mest matte som är nervös för att lämna dem ensamma över en natt men jag vet ju att de klarar sig bara de får mat. Välter Stuart huset brukar han ju gå och lägga sig till sist och ha taket som golv istället. Så det ska nog gå bra förutom att Ariel kanske blir lite på dåligt humör då hon inte får gå ut som vanligt men ..oj vilken busfröken jag har fått tag på!
Kan man äta julpynt tycks Ariel fundera över.
Jo tomten jag har varit en snäll guldhmster i år, har du några julklappar till mig undrar Stuart Little
 
Timon måste kolla så att Murdoch har tvättat hovarna och gjort sig tillräckligt fin för att få vara med på kort.
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men åh så söta!
sv: åh tack så mycket, ja det är underbara djur även fast dem är så himla små :)

Svar: ja de är ju helt bedårande egentligen när man lär känna dem och ser deras personligheter men så många har för bråttom med dem
None None

2015-12-23 @ 23:54:00
URL: http://beccyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0