Nu så !

Det visade sig tydligen att jag bara behövde lite inspiration för att komma igång med byggandet av fröken McKays hus.Ibland blir det så att man behöver lite mer tid på sig att planera ritningen så att det faktiskt blir bra. Nu tror jag att det kommer att bli väldigt bra i slutänden men vägen dit har varit lång så jag tänkte passa på att ge er lite byggtips också.
Sitter ni och sliter erat hår för att ni inte kan få kanterna på era gångar raka ? Ingen fara lägg ut golv där gångarna ska vara, ta önskat underlag och ta sedan bort golvet när ni är klara!
Den nya planritningen visar sig vara mer än lyckad.
Fast plan II fick jag modifiera lite för att det skulle passa simmarna bättre.
Connie börjar dessutom bli riktigt duktig på att måla.
Dessutom har hon träffat en eventuelll framtida pojkvän, åtminstone så verkar hon och Benjamin ha samma humor.
Hon har blivit en riktig fena på att åka skridskor dessutom.
Hon är mycket duktigare än vad jag är!
Sedan har hon fått prova på att åka snowboard med.
Så här bor Benjamin, tillsammans med sin hund, schäfern Ramses.
Dessutom har hon adopterat en äldre häst som nog inte alltid har haft det så lätt. Belle heter hon och är av okänd härkomst.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0