Inte ofta..

Det är inte ofta det händer att internet försvinner här hemma. Fast man ska aldrig säga aldrig det är tydligt det. För igår kväll la nätet ner utan att jag gjorde något speciellt. *POFF* så var det bara väck och jag kunde inte mig ut,inte ens på en liten spindeltråd. Nåja stängde ner rasket med förhoppningen att jag skulle kunna få igång det i morse. Nej felet kvarstod. Provade att systemåterställa men det fungerade inte heller utan gjorde saken bara värre egentligen eftersom datorn på första försöket fick lov att starta om. Något hade gått fel, så jag var tvungen att ångra systemåterställningen. Fick igång maskinen till sist, dock så fungerade inte nätet hur jag än väntade och gjorde. Tills nu, vips så är det bara där igen helt enkelt. Undrar om de hållit på med något underhållsarbete på ledningarna kanske. Huvudsaken är väl ändå att allt rullar på som det ska igen. Så slipper jag bli tokig och slita mitt hår som matadoren på julafton i Tjuren Ferdinand.
Det kanske faktiskt var bra också så fick jag gå igenom lite hushåll i Sims 3 medan och jag hittade igen några som jag tänker försöka återuppta spelandet mer på.
 
Nu börjar Connies gård sakta men säkert ta form fast jag måste bygga stall,ridbana,hagar och en zombiesäker trädgård också!Undrar ni hur guldgossarna mår ?
De mår utmärkt. Stuart har kommit på att det är roligt att försöka hjälpa till att städa ibland men när man stökat ner får man bråttom därifrån.
Dags för en liten närmare inspektion..
Tjaba här är jag,Stuart den förskräcklige. Enligt matte är jag så söt att man skulle kunna äta upp mig, har ni hört på maken så hon säger..men sedan kom hon på att det skulle bli så tomt utan världens goaste lilla jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0