Alessandra Martinez

Ja nu har jag gjort det igen. Kom ju på ett par karaktärer till sim jag blev sugen på att göra i Sims 3. Valde mellan dem båda men till sist så bestämde jag mig ändå för att flytta in den ena.
Här har ni alltså fröken Alessandra Martinez. Tycker ni att hon påminner om Maya ? Ja kanske fast det är helt omedvetet som det har blivit på det viset. Hon pluggar just konst på universitetet och har snart lyckats få ihop de 48 poäng som behövs för en examen. Sedan är planen att hon ska få arbeta som frilansande konstnär, faktiskt så är hon bara min andra sim som har det yrket.
Hon har under studietiden bott i Frodes Koja. Jag vet inte vad det är men jag älskar det här huset.
Med ett par ändringar så skulle planlösningen vara perfekt.
På det personliga planet är det en annan femma . Hon blev blixtförälskad i Ciro så de gifte sig, sedan började hon med studierna och planerna blev plötsligt omkastade då hon träffade Scott och föll pladask för hans charm. Man kan verkligen säga att han är hennes klippa och han har redan räddat livet på henne en gång då han hade råkat sätta eld på spisen. Så jag tror det är bäst de två får hålla ihop nu.
Det finns tydligen ingen körskola i Sims ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0