Väderomslag

Hejsan alla ni som av någon anledning kollat in just här, kanske brukar ni följa min blogg regelbundet eller så är ni här för första gången. Det spelar ingen roll, jag säger hej till alla så är den biten avklarad. Jag har ju skrivit om vårvädret tidigare och idag passar det verkligen in med några korta rader. Var ju ut på långpromenad igår och hade tänkt ta mig ut även idag. Tills jag såg vädret det vill säga eller rättare sagt hörde vinden som viner utanför fönsterrutan. Nej jag tror helt enkelt att jag får lägga om mina planer. Möjligen så kan det bli en kort promenad senare för att fixa ärenden Så kan det också bli. Några av er kanske funderar om jag inte spela Sims 3 på sistone men jo det har jag. Det går framåt för familjen Williams kan man säga. Fosterdottern Miranda är på gång att flytta hemifrån snart och hon funderar över sitt karriärsval. Endera kommer hon att få bli konstnär eller så blir det något alternativ som har med djur att göra eftersom hon älskar dem. Snusan och familjens papegoja Frankie kommer att flytta med henne. Sedan har de precis fått ännu en tillökning i form av ännu ett gossebarn som fått namnet Trent. Så nu blir det ändå fullt hus trots att Stella och Liberty har flyttat sedan länge men jag tror att de får plats i huset än så länge. Pappa Donald sliter fortfarande som politiker medan mamma Tamara däremot tar hand om hushållet.
Snusan tycker att det är roligt att bada i familjens pool.
Sedan har hon hittat en vän i en liten tvättbjörn som brukar besöka dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0