Timon på äventyr!

Moffsan på er alla små medhamstrar där ute.
Nu har jag faktiskt för en gång skull fått lov av matte att skriva några små rader här. Normalt brukar vi ju slåss om tangetbordet hon och jag men inte ikväll. Nej nu tyckte hon faktiskt att jag kunde få låna er en stund som belöning. Har ni hört på den va ..men jag världens bästa Timon har faktiskt varit på äventyr. Hon har ju faktiskt sagt i ett par dagar nu att hon måste våga lita mer på både sin egen magkänsla och på hamstern. Ni har väl hört det gamla ordspråket som lyder " När Timon börjar gnaga på gallret då ska han få gå ut i hallen" . Jasså har ni inte hört det  förut?. Det var väldigt märkligt, men nu har ni det. Matte vågade knappt ta ögonen från mig av spänd förväntan på vad jag skulle hitta på men jag tror jag förvånade henne igen. Det är ju dock klart, jag är ju världens bästa gullhamster så det kanske inte är så konstigt om hon får en ny idol. Sedan var jag ju tvungen att kolla in alla prylar , inte minst den där konstiga militärgröna saken som hängde över en lite irriterande bräda, undrar vad både den och plankan ska vara bra för egentligen ? Jag får fundera på saken eller så kanske matte kan förklara det för er då hon läst det här. Nej nu känner jag att jag börjar bli trött efter dagens STORA äventyr, för det blir ju stort då man är liten som jag så nu tänkte jag gå och lägga mig igen. Så på återseende/ Ciao Timon
Såklart man måste kolla in varje litet hörn om man ska kunna smita ut någonstans.
Matte har lagt ut en massa spännande saker som man måste kolla in.
Ja..här har ni då hela underverket i form av mig, Timon.
Hmm jag ska bara kolla hörnet matte,det ser så inbjudande ut med kartongerna som står för.
Tittut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0