Rae Katsumura

Får jag presentera min nyaste sim, fröken Rae Katsumura. Egentligen hade jag tänkt att hon skulle bli en sportstjärna men även om hon är atletisk så är hon inte det minsta sportintresserad. Kulmätaren går ner då hon tränar så jag tror inte det är någon vidare idé att låta henne fortsätta med det. Fast hon behöver ju ett jobb och för tillfället har hon tagit ett på den lokala brandstationen efter att ha provat ett par andra platser först. Dock så känns det som att hon inte kommer att bli så långvarig där men det kan åtminstone ge henne lön för att fixa iordning huset om hon stannar kvar i kvarteret. Jag får se hur det blir då hon har bestämt sig vad hon vill syssla med helt enkelt. Fast så här är det ju oftast. Att mina simmars färdigheter inte stämmer överens med deras intressen. Utan av någon okänd anledning så brukar det bli precis tvärtom. Det har och andra sidan lärt mig att lyssna mer på dem och utgå från hur deras situation ser ut. Annars gillar jag ju inte att använda fuski spelet numera och jag gör det sällan men det här är en av de få tillfällen jag gör det. Egentligen kan man ju säga att jag rättar till saker mer när det har blivit fel.
Här är hon alltså . fröken Rae Katsumura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0