Moff Moff!

Mofsan på er alla glada medhamstrar där ute!
Nu är det jag Koda som är tillbaka för att skriva några rader och hålla er underättade om vad som händer och sker. Matte trodde ju att hon skulle få hålla hamsterskola med mig men vet ni hur det har gått ? Jo jag har naturligtvis tagit över hela föreställningen såklart, vad annars? Det är matte som ska skolas in. Idag hade hon ner mig en stund i den där konstiga lådan igen, men oj vilka roliga saker det finns att undersöka i den. Spännande tunnlar, ett mysigt tält, ett härligt sandbad och dessutom fluffigt spån man kan gräva sig igenom. idag ställde hon dessutom ner en ny tingest, vippbräda kallas det visst. Det var väl ingen match för mig att känna mig för hur den funkade genom att gå hallvägs upp ? Hela vägen vågar jag nog inte riktigt än men jag förbluffade henne ändå (igen). Så nu har jag lyckats med konsten att imponera på henen två dagar i rad, hur ska det här sluta tror ni ? Ja jag vet att jag inte riktigt vill mysa än, men jag måste ju få upptäcka allt spännande först på det här nya stället. Sedan har hon fått för sig att mina släp ska borstas Men det är faktiskt rätt skönt att bli av med allt spån som fastnar där så jag inte går omkring med en extra last hela tiden. Nej nu ska jag se om hon har något mer godis att bjuda på ikväll, på återseende.
/Ciao Koda "The Punkrocker"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0