Moff moff!

Mofsan på er alla glada medhamtrar där ute!
Nu är jag här igen efter att ha lyckats puttat bort matte från tangetbordet för en stund. Jag måste ju få göra mina små försök med det ibland. Speciellt då hon sitter framför skärmen så mycket annars. Fast skvallret har nog nått mina små öron med att hon börjat vara ute och promenera mera. Det kvittar i alla fall mig för jag ligger ädå och sover när hon roar sig ;). Sådan är jag. Annars tror jag att vi äntligen börjar göra framsteg i vår relation, hon och jag. Fast nog tycker jag att hon är lite läskig fortfarande men hon har så mycket godis att bjuda på. Vet inte allt jag får för att jag ska trivas så hon kanske inte är så tokig alla gånger. Dessutom så är det praktiskt att bo så här i helpension. Fast idag var det nära att jag höll på att få en glimt av den stora världen utanför leklådan också. Gissa om matte höll andan när hon kom i precis rätta ögonblicket då jag stod där på tunneln och begrundade friheten över kanten ! Det blev en del bannor men sedan fick jag ju ändå njuta av både mys och god gurka när jag kom tillbaka till min lilla gröna lyxbostad som innehåller allt en guld...förlåt gullhamster kan tänka sig behöva. Nej nu hör jag steg. Säkrast jag avslutar det här bloggandet för idag innan matte kommer på mig. Hon kanske blir orolig att jag försöker stjäla er uppmärksamhet igen!

/Ciao Timon "Gullhamstern"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0