Grått..

Idag har det verkligen bara varit gråväder. Eftersom det började duggregna vid lunchtid hade jag ingen vidare lust att gå på någon promenad. Vet ju att jag egentligen borde hitta den fär motivationen men sådana här dagar känns det som man kan få skolka lite från det. Hur som helst så fick mitt bilderedigeringsprogam för sig att börja krånga. Det har ju varit lite avigt ett tag men just nu valde det att krascha helt. Så det var bara att avinstallera, leta upp filerna på nytt och göra en fullständig ominstallation. Den här gången så tog jag dock en tidigare version som fanns till hands och nu fungerar det prickfritt igen. Vid det här laget har man ju provat lite olika versioner med men jag tycker inte det finns något bättre program att tillgå än Photoshop och då kan jag skriva under på att jag provat en hel rad av de övriga. Men inget är så smidigt att jobba med, när det inte får för sig att scratchdiskarna är fulla eller något liknande förstås.Så nu äntligen har jag knåpat ihop ett familjeträd åt min Simsfamilj som jag spelar mest. Det kanske blir lite lättare att förstå familjedynamiken om man ser alla grenarna på det. Vet ni att det faktiskt är den första familjen jag behållit i hela tre generationer ? Fast det måste ju helt enkelt bero på att det är så roligt att få följa dem allihop och se hur deras liv utvecklas i olika banor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0