Tv-kväll

I kväll blir det nog en lugn kväll framför TVn. Som så ofta annars men det är skönt att få koppla av lite efter att man har varit igång en hel dag också. Att få varva ner också sitter det nog lite i benen efter att ha stått hela lördagen vid staketet på travet. Fast det har varit väldigt roligt såklart :) som alltid och jag har försökt hålla igång musklerna för att inte åka på träningsvärk. Men ja det känns framför allt i fötterna att man har gått mycket nu. Sedan är det ju alltid nyttigt att promenera med så man inte bara blir sittandes här. Så ikväll känns det som jag kan unna mig att få varva ner lite ändå. Tänker se säsongens sista avsnitt av Hjem kl 21.00 på SVT 1. Undrar om det kommer att kännas lika tomt efter den nu som det gjorde efter första säsongen ? Det återstår att se och jag är ju i alla fall inte sysslolös om kvällarna sedan heller. Försöker att göra bort saker lite undan för undan nu så jag ska få någon ordning här i alla fall. Inte för att jag stör mig på att ha lite stökigt men det äe alltid bättre att veta var sakerna är så man slipper leta ihjäl sig varje gång man ska ha tag i något.  För den som vill kika på bilder fårn helgen och lite som jag fotat idag så finns de på cottonblue.blogg.se Nej nu tänker jag nog snart starta upp Sims 3 och hälsa på familjen Calloway igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0