Suck

Idag så suckar jag mest. Delvis på grund av att det är ett klassiskt grått höstväder utanför fönstret men mest för att jag tycks ha gått och dragit på mig en sådan där förkylning igen. Så typiskt mig. Kan faktiskt inte ens minnas senast jag fick vara frisk den här perioden Utan för det mesta drar jag helt enkelt på mig något virus så här års. Det är alldeles för tydligt. Så idag tänker jag alltså ta det lugnt. bädda ner mig i sängen med en god bok eller om jag ser på tv.
Sedan vill jag tipsa om en hättefin film som jag såg på igår efter att själv ha fått ett tips. Dreamer hette den och det var en riktig feelgood film tyckte jag. Åtminstone om man tycker om hästar. Resten får ni upptäcka när ni själva ser den men jag kunde inte låta bli att dra på smilbanden ibland. Samtidigt som det fanns andra tankar som fladdrade runt, inte minst den om att om allt vore sådär enkelt, Får se i bästa fall idag om jag orkar skissa lite mer på en teckning jag påbörjade i helgen men det blir bara om jag får mer ork än vad jag har för stunden. Men det är ju så i inledningsfasen av en förkylning oftast. Nåja nog pratat om det nu. I helgen spelade jag lite mer Sims 4 och nu har jag börjat lista ut hur saker och ting fungerar. Visst saknar jag en del funktioner man hade i trean men på sikt tror jag att fyran kan bli minst lika bra faktiskt. Fast som sagt så här från början lär man ju spela båda två ett tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0