Sims 4

Nu ni. Kunde inte hålla mig till i eftermiddag med att spela. Fick ju ladda ner det redan den först september eftersom jag hade förbokat det. Valde att köpa det eftersom jag tycker simmarna faktiskt ser bättre ut &sedan kan det vara kul att ha alla spelen i serien med. Alltså ändå från orginalet och fram. Hur som haver så kom jag snabbt igång med en individ. Hon är konstnär och heter Taylor McKinnon. I alla fall så lyckades jag bygga ett litet enkelt hus åt henne och hon har ett jobb. Fast ändå så har jag inte riktigt bestämt mig än för vad jag ska tycka. Kanske är jag lite kluven än men det beror ju på vad man är van vid med då man är så inkörd på Sims 3 nu. Det var ju likadant när man skulle gå från tvåan till tren och jag tänker nog fortsätta spela båda två. För än så länge finns det ju inte så mycket att göra i fyran men än den vanliga vardagen känns det som. Dessutom blev jag nog lite snopen med då jag såg grafiken men det är väl sådant som kan bli bättre i takt med att de utvecklar det.
Också tycker jag att det nog inte gör så mycket än att poolerna saknas faktiskt. Det finns ju en del vatten ändå i staden, så helt utan är de ju inte men däremot saknar jag stadskartan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0