Simmar runt igen

Hejsan på er alla . Nu tänkte jag komma med lite uppdateringar från Sims 3. Man kan säga att jag verkligen har hittat inspiration för att spela just nu. Det känns i varje fall som att alla tre familjerna jag har är roliga att hälsa på och det är ju bra. Hur som haver så har i alla fall Liberty&Miranda flyttat tillbaka hem. Vad som nu räknas som hem kan man alltid undra men de bor i alla fall numera med sin pappa och Stella såklart. Den enda skillnaden är möjligen den att de flyttat till en ny stad men jag tror det kan bli väldigt bra på sikt faktiskt. Liberty som helst vill kallas Libby har dessutom tagit ett deltidsjobb i bokhandeln och man kan säga att hon nog börjar hitta sig själv. Det får ju räknas som ett framsteg när de börjar göra det. Dessutom så har hon hittat en fin vildhäst som hon tänker försöka bli kompis med, fin eller hur ?
Så jag antar att man kan säga att det rullar på även om deras hus än så länge saknar fönster men jag tror pappa Donald måste jobba på att få till karriären i nya kommunen först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0