Segt

Ja nu har det gått ett par dagar igen utan att jag har uppdaterat här.
Dras ju med den sega förkylningen så jag har inte riktigt haft orken till att göra så mycket. Mest legat i soffan och tittat på TV helt enkelt. Förmiddagarna är då jag brukar ha som mest energi sedan dyker det någonstans mitt på. Just nu har jag dock hostat så mycket att jag fått ont i huvudet också så då är det verkligen bara att bädda ner sig. Fast jag får ju erkänna att man blir lite uttråkad av att bara se på tv med och sova. Nej då får man bara in fel dygnsrytm. Så då blir det ändå att jag sitter här ett tag och försöker skriva några rader även om det kanske inte händer så mycket just nu.
Har i alla fall spelat lite mer sims  4 och flyttat in en ny bekantskap till kvarteret.Hon heter Allegra Di Maria och tycker om att idrotta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0