Morsning

Morsning på er alla gladda bloggläsare där ute.
Idag skiner solen här och det är en fin morgon fast jag är fortfarande förkyld, men nu ska vi inte gå in mer på hostan&snuvan.
Nej jag har faktiskt en fråga till er. Kan man vara stolt över en Sim ?
Om man kan det så är jag det över min ena karaktär i Sims 3. Han heter Donald om ni inte hade listat ut det. Igår tog han två stora steg på karriärstegen först till vicepresident och sist till den fria världens ledare. Dessutom gifte han sig med sin älskade Tamara. Alla tre flickorna bor än så länge kvar hemma men har planer på universitetet. Liberty ska läsa konst, hon har till och med fått stipendium fast hon tycker också matlagning är kul och hon jobbar extra i bokhandeln. Stella är mer åt hållet företagsekonomi men just nu jobbar hon extra på spaet och Miranda målar tavlor även hon.Så det är en rolig familj att hälsa på för det händer nästan jämt någonting.
 
Fick bygga om lite på övervåningen också eftersom Miranda fyllde år. Så nu är de tre tonåringar i familjen.
Huset kanske inte ser så stort ut men det är betydligt rymligare än vad man kan tro.
Dessutom har de haft inbrott tre gånger redan men tjuven styper alltid just som han kommit innanför dörren.
Här är Donald på väg till jobbet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0