Morgon

Morgon på er alla glada bloggläsare.
Ni som är vakna och har klivit upp. Fast ni bör i alla fall var några stycken och eftersom det är vardag så har väl många av er redan tagit er ut och börja på dagen. Just nu sitter jag här och äter frukost, vaknade i morse och kunde inte sova. Efter ett tag somnade jag dock om och sov lääänge med mina mått mätt till nio. Det är skönt med sovmorgon ibland. Nu börjar jag i alla fall komma igång och jag har såklart städat åt Meeko. Han börjar ju nästan ta över bloggen med stundtals. Fast så är det väl med gnagare. Ger man dem ena fingret slukar de hela handen. Dock så har jag inget emot det och det är rätt kul att få hjälpa honom skriva :) sedan måste han ju ha någon som tar alla bilder med så jag får finna mig i att vara hans assistent. Igår när han var lös i hallen blev jag också så full av skratt igen när jag studerade vad han gjorde. Han fick för sig att det var spännande att lukta på mattes sockar! Så jag börjar tvivla på hans känsla för doft. Nåja nu har jag i all lyckats med att hamstersäkra hela hallen också så nu kan jag faktiskt slappna av och vara social med honom då han är där. Det här innebär såklart att han i själva verket har fått en gigantisk stor leklåda ;) så egentligen skulle jag väl kunna tömma ur den gamla men samtidigt så måste han ju vara någonstans de gånger jag ska storstäda buren men det är ju max ett par ggr om året jag kommer att göra det.I helgen så ska jag försöka komma igång med lite pysselprojekt men vi får se då jag troligen kommer att befinna mig på ett annat ställe och man måste ju vara lite social med. Fast samtidigt är det där delar av materialet jag behöver finns så vi får se hur det går. I alla fall så kanske jag inte kommer att sitta så mycket vid datorn eftersom det lär blåsa upp ordentligt till klass två-tre varning. Så då vet ni var jag har tagit vägen om jag inte skriver på ett par dagar med. Man kan säga att jag återkommer efter stormen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0