Mofff

Moff och god kväll på er allihopa.
Här har ni mig igen. Alltid är det lika kul att få komma ut i hallen en stund mot kvällningen. Fast matte tycker fortfarande att jag är överallt eftersom jag är så snabb. Sätter jag fart får hon ju riktigt anstänga sig för att hänga med! Det är ju klart..hon är inte någon fjäderviktare som lilla mig heller. Dessutom så har jag hittat en ny favoritleksak
Va ser ni mig inte ?
Tada här är jag, ni har väl hört talas om den senaste hitlåten. Hamstern i lådan, nehej inte det, ni är lika torra som makaronresterna jag hittade i och åt upp.
Ibland kan det verka lite trångt.
Jagvet inte varför matte envisas med de här rören...fast jag är ju tvungen att krypa in då hon lägger in en godbit mitt på hållet.
Här har ni så en idolbild att rama in.
Ibland är bollen rolig att leka med, fast då ska helst matte också vara med och spela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0