Hjulkul

Matte och jag är långt ifrån överens alla gånger.
Senaste gången var det nu på morgonen. Jag hade som vanlig jobbat på under natten. Nu hade jag lyckats få loss det där konstiga hjulet som hon annars vill att jag springer i. Det blev ett alldeles förträffligt ställe att göra iordning ett bo på och att sova i för natten.Tyckte åtminstone jag. Fast matte höll inte med när hon vaknade och nu har hon såklart stökat till allting igen, hopplösa hon!
Så mina hamsterkamrater där ute vad tycker ni att jag ska hitta på med henne ? Ska jag skicka henne på uppfostringskurs ?
Ja kanske det vore en bra idé... nej nu har jag inte tid att sitta här längre utan jag måste faktiskt gå städa till oredan som hon orsakat.
/Ciao från Meeko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0