Hejsan!

Hej alla bloggläsare där ute och god morgon på er.
Den här veckan känns det som om att det har gått ovanligt lätt. Åtminstone nu på slutet. Kanske berodde det på mina fynd som jag har gjort men ibland ska man väl ha lite tur också att göra dem.
Har ni sett något konstigt här på bloggen ? En grön boll med något luddigt i. Jasså det är bara min lilla hamster Meeko som har fått för sig att han vill in och gästspela lite ibland. Det måste han ju ändå få göra det lilla livet. Annars så är det mest bara lungt här. Idag ska jag försöka städa lite, förbereda kameran inför helgen och jobba på ett av mina teckningsprojekt som jag har liggande. Fastnade ju helt i boken igår men så kan det gå ibland. Faktiskt så tillhör det mer ovanligheterna att jag försummar middagen för en bok men nåja, händer det en gång ibland är det inte hela världen heller :). Planerna idag får dock vara att göra det som kort och gott inte blev av igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0