Fnyyst

Hej på er. Ja nu är jag här en liten stund igen.
Som alltid ber hag matte tolka och översätta mina inlägg här. Det är nog bäst, annars kanske ni inte skulle förstå så mycket av vad jag har att säga. Mina statusuppdateringar på mattes facebook blir därför rätt kryptiska att kunna tolka. Jag hoppas att ni har överseende med detta då matte lämnar tolkningen av dem till er. Hur som helst så fick jag komma upp ikväll igen. Som alltid brukar vi mysa en stund då jag inte springer i bollen, leklådan eller får vara fri i hallen. Och ikväll tyckte jag matte trots allt gjort sig förtjänt av något extra. Så jag gav henne en hamsterpuss på hakan. Gissa om hon blev paff ;). Hon skulle bara veta alla talanger jag har begåvats med. Åja jag kan så mycket mer än att leka utbrytarhamster eller att trolla bort mig själv. Ja jag menar det, jag är ju ändå The Great Little Meekodini. Vad tycks om mitt artistnamn föresten ? Jo man måste ju ha ett sådant nuförtiden om man skulle få 15 minuter i rampljuset någon gång. Fast ni skulle ha sett mattes min alltså...äntligen lyckas jag göra jättedjuret pafft igen, hehe. Så vad ni än gör kom ihåg att Meeko alltid har ett ess gömt i kindpåsarna!
Som man vid behov kan ta fram och slå hela världen med häpnad med. Så nu fick hon igen för alla gånger hon skrattat åt mig när jag måste försöka ordna till oredan i mitt skafferi. Jag tror faktiskt inte att hon heller skulle tycka om att något inte låg eller stod på sin rätta plats så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0