En liten sak

Jag har tänkt på en sak lite mer nu.
När jag startade första hushållet i Sims 4 reflekterade jag inte så mycket över det men det gör jag nu när jag just startat ett till hushåll.
Har inte haft några bekymmer att bygga hus. Det brukar alltid lösa sig på något sätt. Visst är det häftigt att det finns färdiga rum som man kan sätta ihop men jag tycker ändå att det är roligare att skapa villorna själva. Hur som haver tycker jag att två saker är svåra. Det sägs att det ska vara så lätt att göra en grund på husen, inte har jag märkt av det ännu. Tycker den saken var enklare i trean när man kunde placera ut grunden ruta för ruta. Sedan saknar jag också alla mönster man kunde designa med. Hoppas att de kommer tillbaka och att det blir lättare att lägga in egna i fyran :). För så är det väl alltid när det gäller Sims att en vis del av utvecklingen sker i takt med att användarna spelar och kommer på saker. Sedan så befarade jag det värsta när jag hörde att poolerna var borta men det finns ju visst vatten i kvarteret fortfarande, Så det kan ju vara något som återkommer också för det lär ju bli en del prylpaket och expansioner nu med.Fast just poolerna är kanske inget som jag saknar. De flesta av mina simmar brukar faktiskt inte ens ha råd med en egen på tomten.
 
 
Det här är min andra sim i fyran. Hon heter Fiona och tycker om matlagning
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0