Sjusovare

Idag så har jag känt mig väldigt trött , slö och allmänt hängig och seg.
Hoppas dock att det bara är höstvädret som lockar fram det här känslorna hos mig igen. Fast jag har haft lite ont i huvudet med och mådde illa ett tag men nu känns det bättre. Så förmodligen behövde jag bara komma igång lite. Ställde in promenaden med eftersom det duggade och nu ikväll så regnar det än mer. Enligt vad prognoserna säger lär det bli samma väderlek imorgon, om det inte blir mer regn till och med. Sådana här dagar passar man med andra ord på att göra andra saker helt enkelt. Det har jag också gjort. Passat på att städa en del och pysslat om Meeko. Så det är med andra ord väldigt lugnt och skönt just nu. Inte för att det brukar hända så mycket annars heller men ändå. Det är ju trots allt lite skillnad när jag lyckas ta mig ut och promenera eller när jag blir sittandes vid datorn som nu. Har ju såklart såelat en hel del sims och vill ni läsa om det så finns det på simplicitydesigns.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0