Moffsan!

Tjena på er allihopa.
Nu är jag här en liten stund igen . Ni kanske tror att jag tagit över mattes blogg helt men så är det alltså inte. Det är ju så att matte hjälper mig att skriva inläggen, annars så skulle det inte gå så här bra med stavningen kan jag lova. Matte ja ...gissa vad hon gjorde imorse ?
Jag som hade hittat ett så bra ställe att bädda på, egentligen hade jag ingen lust alls att bli väckt i min nattsömn men till sist blev det för ljust för att jag skulle kunna fortsätta sova. Dessutom skulle hon som alltid nödvändigtvis städa i buren med. Jag vet inte varför hon tycker att jag är bra på att stöka ner vad tror ni ? Fast lite schysst är hon väl när hon ger mig sallad och andra godaker. Fick dessutom en ny toalettrulle eftersom jag hade trollat bort den förra. Det är en av mina strösta talanger. Sedan blev hon fundersam när jag inte ville komma in igår kväll efter att fått motionerat i hallen.Fast det är ju rätt självklart att jag hellre ville vara ute på äventyr där än att vara i min lilla bur.Till sist så hade hon ändå fått tag i mig och jag var tvungen att gå hem, rackarns också!
Nej nu medan jag skrivit dessa rader så har jag hunnit bli trött igen så nu är det dags för mig att gå och knyta mig.
Ha en fin dag alla och på återseende ikväll kanske eller om jag ska låta matte skriva något då.
 
                                 /Meeko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0