Moff!

Hejsan på er alla som kollar in det här.
Nu kmomer den senaste uppdateringen från den största lilla lysande stjärnan där ute i universum. Hjälp vad pratar jag om ?
Jag vet ju knappast vad det är men buren och hallen känner jag verkligen till. Fast det är kanske det där andra som matte stänger in mig i varje gång jag gnager ? Allt jag vet är i alla fall att det blir alldeles becksvart. Som ni kanske känner till har jag ju ingen vidare syn men jag har bra hörsel &känsel istället. Så på något dätt känner jag mig trygg i det där mörkret och det är mycket roligare att campa utanför boet. Fast matte håller ju inte med på att jag borde sova där såklart, så varje morgon när jag sovit borta får hon ett fasligt schå med att ståda till efter mig. Det är så kul att höra henne skratta och kalla mig Meeko-plutten. Då det är hon som inte förstår varför jag väljer att sova ute när jag blir instäng i mörker. Sedan tyckte jag att jag varit smart som flyttat en del av mitt skafferi till burens ena hörn, det höll hon inte heller med om såklart. Vad vi är övrens om jag och matte ? Jo att det är skönt att sitta och gosa ihos henne emellanåt och att hon gärna för ge mig godsaker( enligt henne dock med viss begränsning). Har ni hört det ?, men det är så här det är att vara Meeko. Nej nubörjar jag bli sömnig så jag tror det är dags för mig att gå in i mitt bo igen och knyta mig så hörs vi kanske framåt kvällskanten!/Er tillgivne Meeeko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0