Hejsan

Hej på er alla glada bloggläsare där ute.
Tänkte börja försöka ta kontrollen här igen. Nog för att Meeko är charmig men bloggen kan ju inte enbart kretsa kring en liten svart/vit guldhamster även om han själv säkerligen tycker något annat. Hur som haver så är det ännu en sådan där fin höstdag här just nu. Såg inte så ut imorse utan då var det väldigt grått och jag funderade på om det ens skulle bli någon promenad idag. Fast efter lunch så skingrades molnen och jag knude äntligen komma mig iväg. Det var faktiskt riktigt varmt i luften också för att vara höst, dessutom blåste det inte så otroligt som det har gjort nåra av de andra dagarna som jag har varit ute. Skippade kameran idag med utan gick bara och njöt längs kajen. Såg inte så mycket heller. på vattnet. Fast det kanske beror på hur man ser det men det som återfanns var en ensam tankbåt som hade lossat och var på väg ut samt några knipor som låg på vattnet och guppade. Kunde egentligen ha stannat kvar längre men hade ett litet ärende som behövde fixas. Uträttade det och vandrade vidare hemöver och nu itter jag alltså här igen,. Funderar på om jag ska starta upp Sims eller försöka jobba lite med en av mina teckningar efter att jag sopat golvet efter hamsterns framfart igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0