Hallojsan!

Hejsan på er alla glada bloggläsare. Ja hej till alla er som ramlar in här och tycker det är roligt att läsa det jag skriver. Vet att ni som läser regelbundet inte är så mänga men det gör inte mig något. Hellre glädja några få än att skapa hysteri bland folkmassorna :P
Klart några fler läsare hade inte skadat men det är inte det viktigaste,. Nej nu tänkte jag inte trassla in mig i ett sådan samtal med mig själv, absolut inte. Idag tänkte jag faktiskt skriva om en film jag såg på i helgen. I början tyckte jag faktiskt att den var riktigt bra men efter halva började jag tvivla och i slutet var det bara ett stort NEJ, de tre musketörerna och luftskepp hör inte ihop. Bortsett från det så var den okej.. men absolut inte mer. Föredrar nog det vanliga traditionella där man håller sig mer till historiska fakta. Sedan var jag också bara tvungen att se på Jurassic Park: Lost World igen även om jag har sett den serien X antal gånger vid det här laget. Ja ni som känner mig vet nog redan att jag är lite barnsligt förtjust i dinosaurier fortfarande och älskar Landet för längesedan men jag tror inte att jag för den sakens skull, skulle vilja möta en T-rex eller en charmig liten velocirapor. Även om den senare är en av mina favoriter så nej jag är tacksam över att de är utdöda. Fast det är också fascinerande att se till expemel krokodiler & hajar på tv och tänka att de har funnits så länge som de har.Visst kan de djuren också framkalla rysningar men hade de inte varit så anpassningsbara som de är hade de aldrig funnits kvar. Det måste man i alla fall kunna säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0