Ibland så

Ibland går det inte riktigt som man har tänkt sig.
Det är något som jag borde känna till väldigt väl. För det är inte första gången jag göra något som sedan visar sig bli något helt annat. Låter det omständigt ? Nej egentligen är det faktiskt inte alls speciellt avancerat även om det kanske låter så. Jag drabbades av lusten att göra en kockbegåvning i Sims 3. Fast när jag väl var klar och börjat lära känna henne så visar det sig att hon inte alls är road av varken matlagning eller trädgårdsysslor. Nej det som istället intresserar fröken Rose Keller är naturen och havet. Så just nu lutar det verkligen mer åt att hon får bli dykare och inte kock som jag hade planerat.
Här är Rose på väg hem efter att ha varit ute och snorklat.
Älskar det här huset. Åtminstone att ha det som grund fast just nu är det mycket jobb innan det blir klart.
 
Nu har hon två ställen hon kan dyka på och leta föremål som ska hjälpa henne samla till husrenoveringen.
Men hon får se upp för vad som lurar under ytan
Fast det går framåt, steg för steg. Snart ser åtminstone köket hemtrevligt ut.
Det finns gott om spännande undervattensmiljöer att utforska men än kanske hon inte är redo att dyka på djupet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0