Framsteg


 
Ikväll har jag hunnit med att spela ännu en omgång av Sims 3. Det blir väldigt lätt att man fastnar några timmar med det när man väl startat upp. Själva laddningen är faktiskt det jobbigaste, att behöva vänta men samtidigt kan man ju göra andra saker också medan det laddar.
Hur som haver så börjar det hända saker på Libertys gård nu.
Det här stallet börjar äntligen likna något. Fast det tog ett tag innan jag hade bestämt mig för hur det skulle se ut.
 
På insidan finns fyra boxar och en sadelkammare. Foderutrymme kommer att byggas i en separat byggnad till vänster.
Här är den lilla köksträdgården. Väl inhägnad för att slippa alla som vill komma åt grödorna.
Här är Libertys första häst som hon köpt. Fölet Fight Trouble är av okänd härstamning men jag tror han har kallblod i sig. Åtminstone så ser det ut som så då man tittar på hans huvud. Egentligen så hade han lite dåliga egenskaper så som aggressiv, lat och odresserad fast det är inget som har märkts av hittills, Dessutom så har han och Libby som ni ser redan blivit bästa vänner och han saknar inte längre sin mamma!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0