Simmar runt igen

Vidare så höll jag helt på att glömma bort det.
Jag spelar ju en hel del Sims just nu. Fast jag har inte skrivit om det här på länge. Det har nog att göra med allt strul som har varit fast just nu fungerar det åtminstone på båda de datorer jag har tillgång till och har installerat det på. Så då kanske jag börjar landa och komma något så när till rätta efter alla problem igen. Kompatibelt eller ej, men det vore ju märkligt om man inte skulle kunna spela det på VISTA med. Nåja jag är nöjd så länge det fungerar.
Hur som haver så har jag en familj jag oftast spelar med som jag tycker är rolig. Familjen heter Hemingway och består av pappa Gerard, mamma Cassie, lilla Alistair och minstingen som föddes igår, Callum. Hade hoppats att de skulle få en tjej men det blev visst inte så. Nåja.Hade ju inte planerat att de skulle ha fler barn så här direkt heller men då det dök upp på bådas livsönskningar gav jag med mig.Båda gossarna har dessutom ärvt sin pappas musikaliska ådra och godheten från sin mamma så det ska bli spännande att se hur de utvecklas. Har inte ens hunnit göra huset åt dem riktigt klart eller tomten fast nu går det väl lättare att jobba med den saken då de börjar få en stabil ekonomi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0