Morgon på er!

God morgon på er alla. Då var jag här igen och en ny dag har tagit sin början. Funderar verkligen på vilket väder det kommer att bli. Imorse var det molnigt och det såg ut som om det hade regnat under natten men nu skiner solen fram lite bakom molnslöjorna.
När det är så här osäkert kanske man borde ha tagit paraplyt i väskan kanske några säger men nej jag valde att gå utan. Så vi får väl se hur det går. Dock så tog jag jag ju åtminstone på mig min australiensiska allväderhatt. Har man en hatt av den kvalitéen så ska man väl bära den på huvudet ibland. Den ska inte bara ligga där på hyllan som en prydnad. Blir det sol har jag ju rem på så jag kan ha den hängandes eller använda den som solskydd. Det är ju inte för inte den heter allvädershatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0