Konstigt

Fy vad drt kändes konstigt. Vi var ju till systern i helgen för att fira hennes make som fyllt år. TOMT var käslan när ingen kom och mötte oss vid bilen längre. Himla tomt. Fast det är väl så det kommer att kännas bitvis ett tag. Man måste ju vänja sig vid det här ny faktumet att hunden är borta, Det lär nog ta ett tag innan det faktiskt sjunker in på riktigt. Just nu har jag ju min lilla Meeko att snutta på men det kändes bra att få klappa om systerns hästar med. Kallblodet var på väldigt kelhumör, mer än vad hon brukar tyckte jag faktiskt men det beror nog mestadels på att hon just nu inte får göra ngt pga fång och står i en tillfällig box. Sedan kunde jag inte hålla tassarna borta från en viss liten shettis. Tror faktiskt att hon uppskattade att få bli av med ännu lite mer päls.Undrar om hon hinner byta helt innan hon ska sätta vinterrocken igen?
Vi får väl se :) också kikade jag på de tre nya små kattungarna förstås och höll i två av dem lite. Det blev två grå honor och en randig hane i år. Som alltid jättefina men tyvärr är jag ju allergisk mot just katt men lite snuttande kan jag klara av med medicinen. Tur det. Också blir jag inte tokig på sims...inte alls fick felkod F12 igen igår hemma trots att det funkade bra hela kvällen att spara innan. Den här gången så hade jag själva grundspelet kvar och nu har jag varit smart att spara en ny version så vi får se hur länge det fungerar..men jag tror visst att spelet är kompatibelt med Vista för som sagt varför skulle det lägga ner bara sådär ? Nej jag tycker det hela är märkligt. Ska försöka spela om idag och spara oftare så får vi se om det går vägen idag mwen nu har jag ju åtminstone sparat grundversionen också,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0