Ute på hal is

Det blev ingen skridskoåkning. Kanske är jag lika glad över det även fast jag hade sett fram emot men det kanske kommer något annat tillfälle då jag kan prova att stå på is igen.Vi får se men just nu ska jag njuta av fettisdagen. Redan ätit en semla på jobbet och funderar på om jag ska köpa hem ett par när jag går hem. De är ju så goda och det är ju faktiskt bara en gång om året man äter dem. Hur som helst så tänkte jag också säga att jag såg på ett bra program på kanal tio igår. Låg och flippade mellan kanalerna när jag ramlade in på det. Det handlade om livet på häktet i Miami. Visst det är inga duvungar som sitter där utan långt ifrån men det var ändå skrämmande att se hur de har det. I en sovsal låg 84 personer i våningsängar. Dessutom så är det nog minst lika tufft att ha det som sin arbetsplats. Man fick följa med under razzior och höra internernas egna berättelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0