Simsat

Nu verkar äntligen allt fungera igen.
Fast jag vågar inte tro på något då det gäller Sims 3 för mycket
Kanske inte helt konstigt heller efter alla problem som varit men jag har ändå svårt att tro att det bara berott på Windows Vista.Utan jag tror mer att felet uppstått i samband med någon uppdatering som EA gjort . Det uppstod ju trots allt efter en uppdatering så det vore konstigt om felet bara låg på en plats. Fast registermapparna är ju olika i Vista och i Win 7 men nåja.
Nu ska vi inte gå in på det mer. Jag är glad att jag fått det att fungera även om jag måste spara var 5 minut för att inte få de förgrymmade felkoderna.
Min senaste sim har dock ställt till det för sig, eller ja hon börjar få ordning på pusslet igen. Först var hon ihop med Albert men de kom inte längre i sin relation så hon gjorde slut, sedan blev de sams men han var otrogen och då tog deras relation verkligen helt slut. Hon blev kompis samtidigt med Gérard Morel och ur det växte ett nytt förhållande fram. Så nu bor de två tillsammans på gården jag byggde från början. Dessutom så har de en häst , ett litet föl som Cassie& Albert adopterade för även om Cassie inte verkar road av skötseln så tycker hon om att umgås med det och att leka med honom. Att han fick stanna hos Cassie var inte heller ett så svårt val att göra. Det enda problemet jag egentligen hat är zombiesarna som äter upp alla plantor i trädgården. Jag hade inga planer på att göra Cassie till en häxa egentligen men hur ska man annars få ha sina grödor ifred ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0