Halljosan

Hejsan svejsan på er alla.
Dåså var jag här igen efter några dagars uppehåll i skrivandet.
I helgen har jag gjort en del andra saker och inte haft någon tid över till att sitta här.Fast ibland är det ju ett medvetet val från min sida också att koppla av och stänga ner ibland. För annars tror jag det är lättare att det blir sådana där tråkiga inlägg som ingen vill läsa.I Fredags firades ju nationaldagen lite, gjorde pappa sällskap på torget men i övrigt var nog helgen rätt så lugn, fast det har varit himla varmt och idag fick jag känningar av huvudet igen.
Inte vet jag om jag härjat för myckert med syrrans töser eller om det är värmen, kanske lite av båda delarna och då är det skönast att kunna varva ner också ska jag se på en av mina favoritfilmer ikväll. Jag vet den kanske är lite full av klicheér men jag älskar Kärlek på Menyn. Tycker att den är lite av en sådan där feel good film som man mår bra av att se helt enkelt. Vidare har jag ju förstås pysslat en del med och det går framåt med renoveringen så Meeko ska nog kunna följa med hem till päronen då jag har semester i alla fall. Om inte annat får dockhuset stå på golvet så länge  men det börjar likna något i rummen nu ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0