Det ska tydligen vara

Det ska tydligen vara upp och ner.
I alla fall om ni frågar min lilla trollkonstnär/utbrytarkung Meekodini.
Köpte ju sand igår för att försöka få honom att använda toaletten och vad tror ni jag hittade idag ?
En omkullvält ask och en hamster som såg ut att vara väldigt nöjd med vad han hade åstadkommit under natten. Vet inte om jag är lika förtjust dock. Ingen snad hade hamnat på golvet men i alla fall låg den säkert över halva buren. Städade uppp det lilla jag kunde , resten får helt enkelt vara kvar tills det är dags för storstädning men det är det inte riktigt än. Ska dock kanske göra bort den innan hamstern och jag åker på semester men idag ska jag städa lgh så då får jag ta Meekos lilla lya sedan jag är klar med den gemensamma delen av vårt boende först.
Dessutom så är det ju huvudsaken att han trivs och mår bra vilket han verkar göra i allra högsta grad. Sedan så köpte jag faktiskt en till sak åt honom igår. En liten söt sele men jag tror vi ska vänta innan han får ha den på sig för just nu blir han bara stressad om man håller fast honom då han vill iväg så riktigt avslappnad med att komma upp är han inte riktigt än men jag kan se framför mig vilka äventyr han ska kunna ge sig ut på sedan då han blivit mer handtam i selen. Den glimt han får av friheten nu genom bollen verkar han ju tycka väldigt bra om .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0