Skiss

Det verkar som om jag fått tillbaka lite inspiration till att göra saker.
Jag har inte medvetet tänkt på saken men det kanske är just det som är tanken. Att kunna släppa själva tanken på det. Hoppas att ni förstår det här och att jag inte lyckas trassla in mig i orden allt för mycket. Gjort ett par-tre riktigt lyckade försök på sistone. Tänkte ju visa upp ett av dem här men då tog min ifyllningspenna lämpligtvis slut. Så just den teckningen får dröja ett tag till men ni kan alltid få se min snabbskiss från igår då jag satt vid datorn. Eller ja jag, jag jobbade lite mer med just huvudet senare på kvällen också. Lämpligtvis var det när jag skulle gå och lägga mig och sova så jag hann bara skissa linjer för kroppen. Fast det är ju alltid en början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0