Så här går det

 
 
 
Jag borde i allra högsta grad ha lärt mig att aldrig säga aldrig när jag ska skissa.Satte mig igår kväll med ett tomt papper i soffan. Hade ingen egentlig tanke från början om vad det skulle bli men allt eftersom jag skissade i pauserna på handbollen så vxte något ändå fram.Som alltid blir det ju att fila på en del detaljer sedan men så här långt har jag kommit hitills.
Det blev visst en ponny av något slag i blyerts :). Så kan det  tydligen gå. Bästa receptet är nog att inte veta vad man ska rita från början utan att bara sätta sig och skissa helt enkelt. Huvdet blev kanske aningens stort också är jag inte så bra på pälsdetaljer men nåja det syns i alla fall vad det är &det är ju alltid en framgång.
 Sedan tänkte jag komma med ett litet tips till er som också tycker om att rita men har svårt för att göra cirklarna som man oftast utgår ifrån. För att få till den där perfekta kan man använda ett lock  eller ett glas som mall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0